Selasa, 6 Disember 2011

T@KUT KEHILANGAN OR3N& TERS@Y@N&

awak saya cemburu sgt klu ade owg ,cube pengang awak ,saya cemburu sgt, saya x suke owg laen sentoh awak selaen pada saya,saya x nak owg yg saya sayang ,kena sentoh dgn owg laen , saya cemburu klu pompuan2 yg cube nak dekati awak , saya rasa takot sgt, maaf kan saya klu awak rase saya kongkong awak, saya x ade niat nak wt mcm tu, cbb saya risau sgt klu awak pergi daripada hidup saya , saya terlalu sayang kan awak, 
saya harap awak x kan pernah tingl saya ,terima kasih allah cbb ko temu kan aq dgn dye dalam satu cousin, aq rasa appy sgt, cbb aq dh mule kan hidup baru bersame cousin sye,dan aq dh lupe semua yg penah berlagu pada hidup aq,terima kasih (AMING) cbb awak saya dh berubah, saya janji akan jge hubung kite dgn baek ,mcm mane kluang dan endau mcm tu arh persahabatan kite sebagai cousin saya dgn awak , <3<3 
{setiap kali aq tulis isi aty aq dkt blog ,aq akan nangsi kerana gembira dan aq akan mengsi kerana takot kehilang kau wahai abang } <3
ini lah abg sepupu sye yang sye syang selama ni... :)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan